7) Trasa mieszana

Krótki wypad z Olą

Niedziela, 25 marca 2018 · Komentarze(0)
Krótki wypad w przerwie między obowiązkami. Błeszno, koło Michaliny, wzdłuż rzeki, terenem do torów, na drugą stronę, znów terenem do rowerostrady. Przecinamy główną drogę i terenem do asfaltu, którym jedziemy w stronę nastawni. Dalej terenem wzdłuż torów, na drugą stronę i analogicznie jak wcześniej wzdłuż rzeki na Bugaj i przez Błeszno.

Rozpoczęcie sezonu... Olsztyn

Sobota, 10 marca 2018 · Komentarze(0)
Po długiej przerwie udało się wybrać na rower. Nic szczególnego. Błeszno, Michalina, Bugaj, rowerostrada, Skrajnica, terenem przez Ostrówek do Olsztyna, Kółko terenowe wokół zamku i koło Lipówek. Zjazd do leśnego i powrót do domu analogiczną trasą jak wcześniej. Siły daleko w polu.

Rowerowo grzybowo

Środa, 4 października 2017 · Komentarze(0)
Dziś udało się razem wyjść popołudniu na rower. Przez Błeszno, Michalina i Bugaj. Podczas skrętu w lewo w lasek wyprzedza nas na trzeciego dostawczy Lublin, a policjanci stojący koło lasku akurat patrzą w dół w papiery. Pod latarnią najciemniej. Po drugiej stronie torów szybkie spotkanie ze Skowronkami, Marcinem i Rafikiem. Z rowerostrady skręcamy w prawo w teren i jedziemy w stronę Skrajnicy. Po drodze trafia się kilka podgrzybków i dwie kanie, a nawet jeden prawdziwek. Robi się coraz ciemniej i czas goni, zatem ze Skrajnicy zawracamy i wracamy taką samą trasą jak wcześniej. Terenem do rowerostrady, przez lasek, Bugaj, Michalina i Błeszno.

Prędziszów i Ossona

Środa, 27 września 2017 · Komentarze(0)
Szybki popołudniowy wypad. Przez Osiedle, Aleja Pokoju, Kucelin, Oldewników i Legionów. Tutaj w teren i przez kamieniołom Prędziszów znów do Legionów. Jeszcze raz w teren w strone Ossona. Podjazd od strony czerwonego pieszego, po czym kamienisty zjazd. Powrót do domu analogicznie jak wcześniej, Oldewników, Kucelin i Aleja Pokoju.

Olsztyn

Wtorek, 12 września 2017 · Komentarze(0)
Tym razem znów szybka popołudniowa wycieczka w składzie czteroosobowym - Daria, Rafik, Fikoł i ja. Ruszamy spod Jagiellończyków. Aleja Pokoju, potem Kucelin, ścieżką wzdłuż rzeki, koło Guardiana, terenem wzdłuż torów, a potem rowerostradą i asfaltem do Skrajnicy. Tutaj inaczej niż zwykle. Skręcamy w prawo, a następnie w lewo w teren między domami. Jedziemy całkiem fajną ścieżką w lesie, częściowo czarnym szlakiem pieszym i dojeżdżamy do szkoły w Olsztynie. Dalej koło leśnego, asfaltem w stronę Biskupic, po czym pożarówką do końca i asfaltem przez Bugaj, następnie koło Michaliny. Na Błesznie rozdzielamy się i dalej jedziemy we dwie z Darią. Bardzo fajna popołudniowa przejażdżka :)

Nowymi ścieżkami wkoło komina

Czwartek, 31 sierpnia 2017 · Komentarze(2)
Umówiłam się z Darią na spokojną przejażdżkę. Na miejscu spotkania okazało się, że ekipa będzie większa. Przybył także Tofik, Łukasz którego znam od wielu lat z osiedla, Ilona i Przemek. Ruszamy w drogę. Od początku tempo bardzo żwawe, ale nikt nie chce zwalniać.

Aleja Pokoju, Kucelin, ścieżką wzdłuż rzeki, koło Guardiana, po czym przed torami w lewo i najpierw po piachach, a potem przez las do czerwonego rowerowego koło Zielonej Góry. Następnie asfaltem przez Kusięta. Za zakrętem w prawo, znów w teren - w lewo i bliżej nieznaną mi terenową drózką docieramy do Turowa w pobliżu dworca. Znów kawałek asfaltu w stronę Olsztyna, po czym po wspólnej decyzji jeszcze odrobina terenu. Skręcamy więc w lewo i bardzo przyjemnymi ścieżkami docieramy do Przymiłowic, wyjeżdżąjąc na asfalt koło górki z krzyżem. Docieramy do Olsztyna. Czas niektórych goni, ale wszyscy decydują się na powrót pożarówką tempem oczywiście żwawym. Tak więc znów kawałek asfaltu, a potem pożarówką do końca i do torów. Tutaj Tofik jedzie w stronę Huty a reszta przez lasek, Bugaj i koło Michaliny. Ekipa znów się dzieli. Jedziemy już we dwie z Darią Przez Błeszno, po czym przy 11 Listopada rozjeżdżamy się i każda jedzie w swoją stronę.

Bardzo przyjemnie spędzone popołudnie. Miłe towarzystwo, pomimo szybkiego tempa i tak jechało się jakoś lekko bez większych problemów. Oby więcej takich wypadów :)

Gdzieś w trasie

Ekipa w komplecie

Towarne i Olsztyn

Sobota, 12 sierpnia 2017 · Komentarze(0)
Po południu była możliwość pokręcić troszkę, zatem z okazji skorzystaliśmy. Standard przez Błeszno, Michalina, Bugaj i lasek do torów. Po drugiej stronie torów w lewo i asfaltem do Kusiąt. W Kusiętach w prawo w teren i w stronę Gór Towarnych. Podjazd koło jaskini, zjazd od prawej strony, po czym podjazd na Góry Towarne (ten łagodniejszy). Zjazd po kamieniach i docieramy do asfaltu. Jedziemy do Olsztyna. Objeżdżamy zamek dookoła, po czym czas wracać do domu. Asfalt w stronę Biskupic, a potem pożarówką, przez lasek, Bugaj, Michalina i Błeszno.

Dziś jechało mi się znakomicie. Lekko, przyjemnie. Żaden podjazd nie był dziś straszny.Oby zawsze noga tak dobrze podawała.

W Górach Towarnych

Wypas owiec przy zamku

Miastowe kręcenie

Środa, 9 sierpnia 2017 · Komentarze(0)
Krótka popołudniowa przejażdżka po mieście. Aleja Pokoju, koło dworca, ścieżką wzdłuż rzeki do DK1 i Legionów na Złotą Górę. Podjazd i zjazd po czym dalej Legionów w stronę Ossona. Najpierw jednak kamieniołom Prędziszów, a potem Ossona od strony czerwonego pieszego, z pominięciem samego szczytu. Następnie powrót do domu Odlewników, przez Kucelin i Aleją Pokoju. I to tyle. Fajnie było się na chwilę ruszyć.