Pogorie i Bukowa Góra

Niedziela, 14 czerwca 2015 · Komentarze(2)
Alek wczoraj był z ekipą na maratonie w Wiśle, a dziś teściowa zaprosiła na obiad. Nie można było odmówić. Na szczęście przed obiadem udało się znaleźć trochę czasu na rower. Planowaliśmy jechać do Ogrodzieńca, ale z uwagi na fakt, że Alek był trochę zmęczony trasę zmodyfikowaliśmy.

Początek przez osiedle w stronę Pogorii III, gdzie spotykamy Grześka. Kawałek we trójkę asfaltem wzdłuż zalewu. Grzesiek kontynuuje jazdę asfaltem, a my jedziemy terenem i przez tory w kierunku Pogorii II. Terenowo wzdłuż brzegu, po czym wzdłuż Pogorii II bo betonowych płytach. Chwila postoju przy zagrodzie z jeleniami. Objeżdżamy dookoła dwójeczkę i jedziemy lasem do Antoniowa. Asfaltem przez Antoniów, Ujejsce i Podbuczyny. Tutaj wjeżdżamy w teren i objeżdżamy dookoła Bukową Górę. Początek szutrem, potem leśnym singielkiem. Chwila postoju przy wieży obserwacyjnej i powrót do asfaltu.

W pobliżu Bukowej Góry

Przez Podbuczyny i Wojkowice-Karsów w stronę Pogorii IV. Po drodze spotykamy Marka z synami. Wzdłuż Pogorii IV asfaltem. Ludzi dziś masa. Aut pełno i to nawet na plaży. Po objechaniu Pogorii dalej asfaltem przez Piekłko do Pogorii III, wzdłuż której również asfaltem.

Dzika plaża przy Pogorii IV

Przy Pogorii IV

Pogoria IV

Alek przy Pogorii

W pobliżu plaży i molo trzeba było uważać nadzwyczaj szczególnie, gdyż pogoda zachęciła plażowiczów do opalania, wobec czego ludzi tłum. Udajemy się jeszcze na lody, po czym wracamy do domu lokalnymi osiedlowymi dróżkami. Dawno nie jeździliśmy w tych okolicach. Fajna odskocznia od Olsztyna i tym podobnych :)